witajcie,kupiłem szybe i oddałem loli,poprosiłem o 2 monety na grześka!
kiedy kupywałem wyciągnołem 202monet!dziwne cie kawe co......
mamy 1 poziom,ja tez go mam!oto nasze lv:
tiger:1
lola:1 i pół
tomek:ćwiartka
kasia:nic
czarek:ćwiartka do 1
marysia:nic
a doszedł jeszcze do nas jeden chłopak,ma na imie koko!
to nie boliś tak jak my,tylko małpka!ona ma aż 4 poziom!
będzie pisać na ciemny zielony ok?
ok!
to do jutra papa!
niedziela, 29 marca 2009
sobota, 28 marca 2009
sami w domku!
witajcie,wiecie ze mama i tata pojechali na tydzień do Niemiec!
okazało się ze oni nie pujdą na Imprezę,a to oznacza ze my ich zastąpimy!hi hi.
taaaaa!uważaj bo nas wpuszczą!
tomek uważaj!!!!!!!
pafffffffff(rozbiła się szyba)
o,o........!to było przypadkowo!ja tylko ćwiczyłem!a,zresztą.....się stało!
chcesz mnie zabić!!!!!!!!!?sssss, ałła!
co ci się stało?!
ssss,szkło........,na skrzydle......lewym!sssssss!
zaraz ci wyjmę,Tiger przynieś mamy teczkę!
proszę!nic mu nie będzie?
nie.trochę zaboli!
ałłłłłłłłłłłłłłłła!!!!!!a poco ten plaster,a to co ?Ałła,woda utleniona!
cicho!jeszcze ktoś pomyśli ze to tortury!juz idź tera do swego pokoju!
a co z szybą?
masz tu 200monet i idz kup tę szybę,resztę załatwię!
ok!
paaaaaaaaaaa!
mama wysłała mi wiadomość ze kupiła nam struj policjanta i stworka oraz meble które właśnie weszły w modę,w Polsce będą dopiero w przyszłym tygodniu!
papa!
okazało się ze oni nie pujdą na Imprezę,a to oznacza ze my ich zastąpimy!hi hi.
taaaaa!uważaj bo nas wpuszczą!
tomek uważaj!!!!!!!
pafffffffff(rozbiła się szyba)
o,o........!to było przypadkowo!ja tylko ćwiczyłem!a,zresztą.....się stało!
chcesz mnie zabić!!!!!!!!!?sssss, ałła!
co ci się stało?!
ssss,szkło........,na skrzydle......lewym!sssssss!
zaraz ci wyjmę,Tiger przynieś mamy teczkę!
proszę!nic mu nie będzie?
nie.trochę zaboli!
ałłłłłłłłłłłłłłłła!!!!!!a poco ten plaster,a to co ?Ałła,woda utleniona!
cicho!jeszcze ktoś pomyśli ze to tortury!juz idź tera do swego pokoju!
a co z szybą?
masz tu 200monet i idz kup tę szybę,resztę załatwię!
ok!
paaaaaaaaaaa!
mama wysłała mi wiadomość ze kupiła nam struj policjanta i stworka oraz meble które właśnie weszły w modę,w Polsce będą dopiero w przyszłym tygodniu!
papa!
czwartek, 26 marca 2009
nareszcie!
witajcie!dziś jest ważny dzień dziś stajemy sie.....
gaguugu lala tata brrrrrr
niemowlakami:-}jak słychać, elizabet jest już niemowlakiem!haha!
że w sobote będziemy na imprezie u kapiego1000.
więc was nie będzie w domku?
yyyyyy,tak a co?
nic,nic tylko sie pytam.
są tez dla nas nowe ciuchy:ninja i strażak!
papa!
gaguugu lala tata brrrrrr
niemowlakami:-}jak słychać, elizabet jest już niemowlakiem!haha!
że w sobote będziemy na imprezie u kapiego1000.
więc was nie będzie w domku?
yyyyyy,tak a co?
nic,nic tylko sie pytam.
są tez dla nas nowe ciuchy:ninja i strażak!
papa!
wtorek, 24 marca 2009
to tylko bajeczka.uff!
max w niebezpieczeństwie!
witajcie,mam bardzo smutną wiadomość!wszędzie noszą plotki o tym że
max odwarzył się wejść jako pierwszy do maszyny młodości!Ela była asystętką prof.bookworma.Kiedy Ela zamknęła drzwi od maszyny,
zamyślała się,nagle usłyszała profesora:"ups!"i wiecie co się stało?
czyżby to koniec maxa?zobaczymy już niedługo!
papa!
max odwarzył się wejść jako pierwszy do maszyny młodości!Ela była asystętką prof.bookworma.Kiedy Ela zamknęła drzwi od maszyny,
zamyślała się,nagle usłyszała profesora:"ups!"i wiecie co się stało?
czyżby to koniec maxa?zobaczymy już niedługo!
papa!
sobota, 21 marca 2009
nowe ciuchy w polsce?


witajcie pandy!
uh....ale jestem zmęczona!pojechałam dziś ałtobusem do niemiec do kuzynki.w urzędzie hamburgu był taki sklep,a w nim pełno paczek!
widziałam jak je otwierają.a co tam było?pełno stroi ,czarnej ninji i strarzaka!pamiętacie jak były stoje pipi lansztrung dla dziewczyn?
tera są stroje dla chłopaków:})prawdopodobnie będą też w polsce!
a wracając nie zdązyłam na autobus:(ale spotkałam miłego pana ktury mnie podwiuzł 2 kilometry od domu.ojejku ......nie mam sił ide już spać!
dobranoc!
maszyna młodości!

witajcie,dziś o 8:00 spotkałem maksa i ele,byli bardzo zadowaleni!
spytałem ich co sie stało,{:)powiedzieli że w najbliższy czwartek maszyna młodości zostanie czynna!!ciekaw jestem jak będziemy wyglądać jako bobasy;)a dzieci....ja cie kręce!a może będą jakieś ubranka dla bobasów:)hihi!żeby sie zmienić w bobasa wystarczy wejść do takiej maszyny(na guże)znajduje sie ona w jaskini,a jak powrucić do normalnej pandy?
wejć do niej jeszcze raz!
papa!
piątek, 20 marca 2009
mało odwiedzających:(
witajcie spowrotem,bardzo was prosimy,powiedzcie waszym znajomym by odwiedzili nasz blog.W konkursie pt"ja i panfu"narazie biorą udział:
-piesek777
prosimy zgłaszać sie pod adres:alba700@vp.pl
przypominamy pytanie wprowadzające:
od kturaj do kturej można czatować na panfu?
papa!
-piesek777
prosimy zgłaszać sie pod adres:alba700@vp.pl
przypominamy pytanie wprowadzające:
od kturaj do kturej można czatować na panfu?
papa!
czwartek, 19 marca 2009
max i ella już dziś!

witajcie pandy!!
pamiętacie kiedy max i Ela mieli do nas przyjść?
tak,to dzisiaj!do nas przyszli w dwójke nawet mam z nimi zdiencie:)
i są na nim wszyscy, nawet dzieci!
ja się torszke wstydziłam:*
oj lola....porozmawiasz z nim kiedy,indziej.
cześć pandy a szczegulnie max!!!!!!!!
środa, 18 marca 2009
nowy facio ze sklepu!

witajcie pando-ziomale!
byłem dziś z Tigerem w sklepie,był tam ulotka z napisem:
szukam nowego pracownika
który będzie przestrzegał zasad:)
chciałem się zgłosić ale ......nie mam 18 lat :(
przyszliśmy tu później i już nie było ulotki tylko jakieś zdiencie(na gurze)
nawet nie znamy jego imienia ale mam nadzieje że się dowiemy!:)
ej dzieci ! poszliście bez pozwolenia!
ups.uciekamy!!
oj te dzieci.juz wszystko opisali ,więc rzycze powodzenia!
papa!
poniedziałek, 16 marca 2009
max i ella w naszej chatce
witajcie spowrotem!
po wizycie z Elą pojechałam z lolą na lody a spotkałam tam maxa.
był taki piękny.........
jak widać(lola zakochała się w Maksie)
był ładnie ubrany bo będzie chodził po chatkach i zadawał nam jakieś zagadki.
a przyjdzie do nas?
nie wiem ,możliwe tez ze przyjdzie Ela
ale ja chce!!!
no dobrze zapytam się czy przyjdzie do nas a tera sio do łużka
ok!dobranoc ,maksa na noc!
dobranoc lola.nasz profesor bookworm prawie wynalazł miksture
ale zdarzył sie wypadek i bendziemy musieli pomagać!
DOBRANOC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
cicho !! obudzisz rodzeństwo
ja muwie do maksa.
oj joj DOBRANOC!
po wizycie z Elą pojechałam z lolą na lody a spotkałam tam maxa.
był taki piękny.........
jak widać(lola zakochała się w Maksie)
był ładnie ubrany bo będzie chodził po chatkach i zadawał nam jakieś zagadki.
a przyjdzie do nas?
nie wiem ,możliwe tez ze przyjdzie Ela
ale ja chce!!!
no dobrze zapytam się czy przyjdzie do nas a tera sio do łużka
ok!dobranoc ,maksa na noc!
dobranoc lola.nasz profesor bookworm prawie wynalazł miksture
ale zdarzył sie wypadek i bendziemy musieli pomagać!
DOBRANOC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
cicho !! obudzisz rodzeństwo
ja muwie do maksa.
oj joj DOBRANOC!
konkurs!!
witajcie pandy w konkursie pt:"ja i panfu"
konkurs polage na tym ze za karzdym razem bendą jakieś pytania
oto pierwszy pytanie by sie zaklifikować sie:
od kturej do kturej godziny mozna czatować na panfu?
odpowiedzi piszcie na e-mail:alba700@vp.pl
papa!
konkurs polage na tym ze za karzdym razem bendą jakieś pytania
oto pierwszy pytanie by sie zaklifikować sie:
od kturej do kturej godziny mozna czatować na panfu?
odpowiedzi piszcie na e-mail:alba700@vp.pl
papa!
tajemnica wiecznego życia

witajcie spowrotem!
ja z moją żoną byliśmy wczoraj na pizzy,spotkaliśmy tam elle.
powiedziała nam ze nasz profesor bookworm jest z rodziny bardzo
sławnej,jego pra-pra-pra-pra dziadek odkrył prawie tajemnice wiecznego
zycia.
tak, i dodała ze była z maxem byli w pewnej jaskinni.
profesor bookworm nie pozwala mówić co tam widzieli do puki nie odkryją
całej tajemnicy,powiedział ze są blisko cudu
papa!
czwartek, 12 marca 2009
o tigeru

Tiger jest bardzo wesołym i pomocnym bolisiem.
lubi:pomagać,uczyć się,biegać.
nie lubi:hałasu,kłótni,głupich pytań.
w kim się zakochał:Marysi
kogo nie lubi:tomka
co lubi jeść:pierogi,babeczki.
co nie lubi jeść:frytki.
ulubiony kolor:pomarańczowy.
najgorszy kolor:brązowy
ulubione miejsce na panfu:basen
to o niem wszystko
papa!!
dzienkuje!
bardzo dziękuje nie spodziewałem się tego.i dziękuje ze pomogliście mi go napisać,brak mi słów.
papa!!
papa!!
środa, 11 marca 2009
dyplom dla kopra1771
nowa gra

witajcie pandy!
powiem wam jakie miałam szczęscie.zostawiłam torebke w niemczech ,szukałam ją z tigerem cały dzien az wkoncu znalazł ją tiger.była w........gdzie była tiger?
pod drzwiami mamo,pod drzwiami!
ah, no tak w chotelu .wracając zobaczyłam wielki tłum chybaaa......gdzie tiger to było?
w drzungli tak mi sie zdaje.
no tak,wszystcy ustawili sie w kolejce .a co to było tiger?
gra w pinpąga
a właśnie.i chyba bendzie ona w polsce.
mamo ,dlaczego wszystko sie mnie pytasz?
hmmm chyba mam skleroze.
na dzis to wszystko papa!!
wtorek, 10 marca 2009
nowe poziomy



witajcie drogie pandy!
opowiem wam co dzis robiłam z tigerem.
bylismy dzisiaj na wycieczke do niemiec i dowiedzialam sie ze w polsce bendą.....
nowe poziomy:31,32 i 33
tak nowe poziomy .
juz nie moge sie doczekac latantiaaa i biegania i czaruwww
ja tez tiger,ja tez.
zyczymy czszęsliwego tygodnia papa!!
pierwsza notka
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)





